пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.


Урок математики, 1 клас

Тема: Ознайомлення з термінами доданок, сума. Складання прикладів на додавання.Повторення складу вивчених чисел. Розпізнавання геометричних фігур.

Мета: розкрити зміст дії додавання; ознайомити учнів з компонентами дії додавання – доданками, сумо; продовжити формувати вміння складати приклади на додавання; розвивати логічне мислення, кмітливість; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
̶            Сьогодні до нас на урок завітала Мудра Сова. У Мудрої Сови є своя «Лісова школа» і вона теж навчає маленьких звіряток. Сова знає, що ви вже вивчили склад чисел в межах 10, а тому їй дуже хочеться побачити, як би навчилися рахувати, порівнювати числа, чи вмієте ви розрізняти геометричні фігури. Якщо ви задовольните бажання Сови, вона розповість вам дещо нове і цікаве про дію додавання.

ІІІ. Актуалізація знань учнів
1. Каліграфічна хвилинка
̶            За каліграфічну хвилинку ми візьмемо окуляри Мудрої Сови. З яких геометричних фігур складені окуляри? (два кола, пряма – перетинка, дві дужки)
















2. Самостійна робота
̶            Мудра Сова задоволена. Тепер вона хоче перевірити чи орієнтуєтесь ви в ряді натуральних чисел.
̶            Запишіть числа від 3 до 10.
̶            Запишіть число, що йде за числом 7.
̶            Запишіть число, що передує числу 5.
̶            Запишіть «сусідів» числа 9.
Перевірка роботи.

3. Робота з індивідуальними картками
̶            А Мудра Сова підготувала для вас завдання. Візьміть аркуші, щолежать на краго парти. Завдання відрізняються: у хлопчиків один варіант, а в дівчаток – інший.
Виконання завдань з подальшою перевіркою. Кожне завдання озвучує окремий учень.
4. Фізкультхвилинка

ІV. Вивчення нового матеріалу
̶            До нашої Сови завітали учні: Вовчик, Лиска, Зайченя, Їжачок.
̶            Складіть вираз на додавання, використовуючи наших героїв.
2+2=4                           3+1=4
̶            А тепер таємниця від Мудрої Сови. Числа при додаванні мають свою назву і їх назва пов'язана з самою дією. Так, як дія називається додавання, числа, які ми додаємо називатимуться доданки. Скільки чисел ми додаємо? Тому 3 – це перший доданок, 1 – це другий доданок. А результат обчислення – сума. Назвіть число, що вказує на суму чисел.

V. Закріплення нового матеріалу

̶            
Щоб закріпити здобуті знання, пограємо в дешифратор.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
и
і
р
б
с
к
т
ч
л
а

1
+
4
=
5
с
1
+
1
=
2
і
3
+
3
=
6
к
                          



           
     Учні по черзі обчислюють вирази, підбирають літеру, називають компоненти дії додавання.

2.Робота за числовим відрізком
̶            Обчислення можна робити не лише знаючи склад чисел, а й навіт просто маючи лінійку.
̶        -     Візьміть свої лінійки і перевіримо правильність деяких виразів. Гак, щоб перевірити перший вираз поставте ручку на цифру 4 і прорахуйте праворуч п'ять разів. На якому числі ви зупинились?
̶           -  Запам'ятайте, коли ми додаємо, то обов'язково рухатись потрібноправоруч по числовому відрізку.
Виконання кількох обчислень.

VІ. Підсумок уроку

4
+
5
=
9
л
1
+
0
=
1
и
3
+
2
=
5
с
2
+
6
=
8
ч
4
+
6
=
10
а
2
+
3
=
5
с






̶  Про що нове вам повідала Мудра Сова?

̶  Які види роботи ми застосовувати на уроці?

̶  Що вам сподобалось найбільше?

Немає коментарів:

Дописати коментар