четвер, 10 листопада 2016 р.

Особистісний педагогічний портрет


  
       
                                                          
                             Виживає не сильніший і                             розумніший,а той,                          хто найкраще реагує на зміни,                         що відбуваються.
                                                                                                       Гордон Драйден

 Щоранку, заходячи у клас, я  перебуваю у певному  очікуванні…. а що сьогодні…. Сучасні діти надміру активні, надміру допитливі, надміру непередбачувані…. Я розумію, що маю теж іти з ними в ногу…вперед…швидко…
Я повинна бути в курсі сучасного мистецтва, технологій, спорту…  Адже я не маю права схибити…у моїх руках майбутнє… Я не маю права згасити іскорку цікавості своєю неготовністю і некомпетентністю.
   Сучасний вчитель – це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку, а також у пошуку відповіді на актуальне проблемне питання «чому навчать школярів?». Сучасному вчителю необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. Тому я для себе визначила пріоритет у навчанні – навчити вчитися, шукати відповіді, працювати з інформацією.
  Велику увагу у своїй роботі приділяю становленню дитини Людиною. У сучасному світі людяність займає досить слабку позицію. Тому виховання відбувається на усіх уроках, намагаюсь проносити глибоку мораль як  свідчення певного рівня розвитку, духовної зрілості людини, характеру її відносин з іншими людьми і світом.


Немає коментарів:

Дописати коментар