Урок математики, 1 клас
Тема: Точка. Відрізок. Порівняння
відрізків за довжиною. Вправи на закріплення складу вивчених чисел.
Мета: ознайомити учнів з відрізком, вчити креслити та порівнювати відрізки;
продовжити роботу над формуванням вміння складати, читати, обчислювати приклади
на додавання; розвивати логічне мислення; поглиблювати інтерес до математики.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
̶
Сьогодні до нас на урок прийшов
Агент 007. Він потребує захисту і конспірації. Нам потрібно допомогти йому
пройти усі перешкоди і схопити злочинців. Усі завдання математичні, що містять
склад чисел і нову геометричну фігуру, з якою ми познайомимось у ході уроку.
ІІІ. Актуалізація знань учнів
1. Каліграфічна хвилинка
̶
Для того, щоб
отримати перше завдання, нам потрібно гарно намалювати парасольку, на якій
сьогодні спустився Агент 007.
( на клітинках намальована трикутна парасолька)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV. Повторення вивченого матеріалу
1. Відновлення натурального ряду чисел
̶
Ми отримали шифровку.
Якщо поставити числа в правильному порядку, то ми дізнаємося де переховується
переслідувач Агента 007.
8
|
3
|
6
|
1
|
9
|
2
|
5
|
7
|
4
|
|
№
|
д
|
о
|
б
|
7
|
у
|
н
|
к
|
и
|
(будинок № 7)
|
2. Повторення складу числа 7
̶
Молодці. Проте на
будинку стоїть код. Щоб увійти, назвіть склад числа 7.
V. Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення нового матеріалу
̶
Агент 007
переслідував злочинця, але той сховався на даху. Яку геометричну Фігуру нагадує
дах?
̶
Коли агент ось-ось
мав схопити злочинця, той перестрибнув на інший дах. Давайте допоможемо Агенту.
Перекинемо мотузок і міцно прив'яжемо з обох боків.
_________
̶
На що схожий
мотузок, по якому Агент перебрався на інший будинок? (пряму)
̶
Наша пряма міцно
прив’язана з двох боків. На що схожі вузлики?(на точки)
̶
Отож, пряма, яка сполучає дві точки – це відрізок.
̶
Візьміть олівці, поставте дві токи, з єднайте їх прямою.
Ви накреслили відрізок.
2.
Порівняння відрізків
̶
Повернемось до наших героїв. Вони перестрибували з
будинку на будинок. Давайте порівняємо відстані між ними.
1.
.___________.
2.
._________________.
3.
.________.
4.
.___________.
̶
Який відрізок найдовший?
̶
Найкоротший
̶
Що ми можемо сказати про відрізок № 1 і 4?
3.
Фізкультхвилинка
Стрибки з будинку на будинок, біг на
місці – намагання наздогнати злочинця.
VІ.
Розвиток математичних знань
̶
Злочинець почав спускатися сходами униз. Давайте і
миподолаємо математичні сходи.
3+4= 1+1=
3+3= 2+1=
1+4= 2+2=
2+2= 3+2=
1+2= 2+4=
0+2= 2+5=
Перевірка
роботи
І варіант – 7, 6, 5, 4, 3, 2
ІІ варіант – 2, 3,4, 5, 6, 7
VІІ.
Підсумок уроку
̶
На останній сходинці Агент 007 упіймав злодія! Можемо
сміливо одягти кайдани.
̶
На що схожі кайдани? Накресліть
відрізок довжиною 3 см. Креслити починаємо з 0.
Немає коментарів:
Дописати коментар