пʼятниця, 28 жовтня 2016 р.

Урок математики, 1 клас

Тема: Точка. Відрізок. Порівняння відрізків за довжиною. Вправи на закріплення складу вивчених чисел.

Мета: ознайомити учнів з відрізком, вчити креслити та порівнювати відрізки; продовжити роботу над формуванням вміння складати, читати, обчислювати приклади на додавання; розвивати логічне мислення; поглиблювати інтерес до математики.
Хід уроку

І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми і мети уроку

̶            Сьогодні до нас на урок прийшов Агент 007. Він потребує захисту і конспірації. Нам потрібно допомогти йому пройти усі перешкоди і схопити злочинців. Усі завдання математичні, що містять склад чисел і нову геометричну фігуру, з якою ми познайомимось у ході уроку.

ІІІ. Актуалізація знань учнів

1. Каліграфічна хвилинка
̶            Для того, щоб отримати перше завдання, нам потрібно гарно намалювати парасольку, на якій сьогодні спустився Агент 007.
( на клітинках намальована трикутна парасолька)




















ІV. Повторення вивченого матеріалу

1. Відновлення натурального ряду чисел
̶            Ми отримали шифровку. Якщо поставити числа в правильному порядку, то ми дізнаємося де переховується переслідувач Агента 007.
8
3
6
1
9
2
5
7
4

д
о
б
7
у
н
к
и
(будинок № 7)

2. Повторення складу числа 7
̶            Молодці. Проте на будинку стоїть код. Щоб увійти, назвіть склад числа 7.

V. Вивчення нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу
̶            Агент 007 переслідував злочинця, але той сховався на даху. Яку геометричну Фігуру нагадує дах?
̶            Коли агент ось-ось мав схопити злочинця, той перестрибнув на інший дах. Давайте допоможемо Агенту. Перекинемо мотузок і міцно прив'яжемо з обох боків.


 
  
_________ 
 






̶            На що схожий мотузок, по якому Агент перебрався на інший будинок? (пряму)
̶            Наша пряма міцно прив’язана з двох боків. На що схожі вузлики?(на точки)
̶            Отож, пряма, яка сполучає дві точки – це відрізок.
̶            Візьміть олівці, поставте дві токи, з єднайте їх прямою. Ви накреслили відрізок.
2. Порівняння відрізків
̶            Повернемось до наших героїв. Вони перестрибували з будинку на будинок. Давайте порівняємо відстані між ними.
1.     .___________.
2.     ._________________.
3.     .________.
4.     .___________.
̶            Який відрізок найдовший?
̶            Найкоротший
̶            Що ми можемо сказати про відрізок № 1 і 4?
3. Фізкультхвилинка
         Стрибки з будинку на будинок, біг на місці – намагання наздогнати злочинця.

VІ. Розвиток математичних знань

̶            Злочинець почав спускатися сходами униз. Давайте і миподолаємо математичні сходи.
3+4=                                                     1+1=
     3+3=                                                         2+1=
              1+4=                                                         2+2=
                       2+2=                                                         3+2=
                                 1+2=                                                         2+4=
                                          0+2=                                                         2+5=
Перевірка роботи
І варіант – 7, 6, 5, 4, 3, 2
ІІ варіант – 2, 3,4, 5, 6, 7
VІІ. Підсумок уроку
̶            На останній сходинці Агент 007 упіймав злодія! Можемо сміливо одягти кайдани.



( два овали, поєднані між собою відрізком)


̶                            На що схожі кайдани? Накресліть відрізок довжиною 3 см. Креслити починаємо з 0.

Немає коментарів:

Дописати коментар